Condiții care trebuie respectate de către pacienți după redeschiderea Ambulatoriului de Specialitate a Spitalului Județean, începând cu 1 iulie

Conducerea Spitalului Județean Suceava a transmis că redeschiderea Ambulatoriului de Specialitate începând cu data de 1 iulie 2020, în condiţiile pandemiei cu SARS-CoV – 2, impune luarea unor măsuri excepţionale pentru asigurarea triajului epidemiologic, respectarea măsurilor de igienă şi distanţare fizică, precum şi limitarea numărului de pacienţi care pot fi admişi în incinta clădirii. Astfel, se va  evita la maximum posibil contaminarea şi se poate face dezinfecţia în mod corespunzător.

Programările se vor face la numerele de telefon ale ambulatoriilor de specialitate care vor fi actualizate pe site-ul spitalului, http://www.spitaluljudeteansuceava.ro/, secţiunea contact în cursul zilei de 30 iunie 2020.

Pacientul programat se va prezenta în ambulatoriu la ora prevăzută, având asupra sa trimiterea şi toate documentele medicale care pot fi relevante pentru consultaţia respectivă. Se va evita staţionarea în grup, iar accesul în clădire se va face după completarea unui chestionar epidemiologie şi măsurarea temperaturii. In cazul în care un pacient nu este singur, însoţitorul/însoţitorii vor completa la rândul lor chestionarul sus-amintit.

”Rugăm pacienţii şi aparţinătorii care prezintă suspiciuni de infecţie COVID- 19 (febră, dificultate de a înghiţi sau de a respira, tuse persistentă, tulburări digestive, dispariţia mirosului şi/sau a gustului) apărute între momentul programării şi data prezentării în Ambulatoriu să anunţe despre acest lucru atât medicul de familie cât şi medicul la care sunt programaţi şi să se reprogrameze.

Suntem conştienţi de dificultatea demersurilor prezentate, dar de respectarea lor depinde sănătatea tuturor, şi a medicilor şi a pacienţilor.

Ne exprimăm speranţa că împreună vom găsi resursele de asigurare a fluxului optim între cabinetele de medicină generală şl ambulatoriu, vom scurta timpii de aşteptare şi vom putea onora cât mai multe cereri de consultaţie, în beneficiul fiecărui pacient şi al comunităţii”, se arată în comunicatul de presă semnat de managerul interimar dr. Anatolii Buzdugan și directorul medical interimar dr. Valeriu Gavrilovici.

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *