Constantin Boliacu, directorul Casei de Pensii Suceava: înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail

Directorul Executiv al Casei Judeţene de Pensii Suceava Constantin Boliacu a transmis o serie de precizări privind funcționarea instituției pe care o conduce , cu limitările impuse în condițiile epidemiei coronavirus.

Astfel,  din motive de siguranţă medicală legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu coronavirus, Casa Judeţeană de Pensii Suceava anunţă că începând cu data de 18 martie 2020,  pe toată  durata decretării stării de urgenţă, se vor lua următoarele măsuri:

         1.În perioada susmenţionată, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail.

         Pentru  asigurarea  condiţiilor necesare pentru buna desfăşurare  a activităţii de înregistrare electronică, au fost alocate   următoarele numere de telefon şi de         e-mail, destinate acestei operaţiuni:

         Telefon: 0759 429291  sau 0230/210743 interior 112

         E-mail:pensii.suceava@gmail.com  sau  suceava@cjpsv.ro

         Telefoanele  alocate şi adresele de e-mail au fost postate pe site-ul  Casei Judeţene de Pensii Suceava.

         Procedura de lucru pentru înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, va fi următoarea:

  • Numerele de telefon/ adresele de e-mail la care se poate face înregistrarea cererii de pensionare sunt afişate de site-ul Casei Judeţene de Pensii Suceava.
  • Preluarea datelor personale de către salariaţii Casei Judeţene de Pensii Suceava (telefonic sau prin e-mail).Se vor solicita toate datele personale necesare înregistrării cererii, inclusiv a numărului de telefon al solicitantului;
  • Comunicarea numărului de înregistrare solicitantului prin telefon/ e-mail;
  • Ulterior persoanele vor fi anunţate telefonic/e-mail pentru a se prezenta cu documentaţia, în original (carte de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente şi condiţiile superioare de muncă şi alte documente prevăzute de HG. nr.257/2011- normele de aplicare a Legii nr.263/2010) şi în copie ( certificat naştere, certificat căsătorie, act de identitate, carte de muncă), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul Casei Judeţene de Pensii Suceava.

În perioada susmenţionată, în situaţia copiilor urmaşi care îndeplinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fără a fi necesară  prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile, de la data expirării stării de urgenţă.

 

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *