Marea ”renaștere” a afacerii CFR, în stațiile feroviare din Suceava. Profitul va veni din închirierea WC-urilor

Un anunț publicat de Compania Națională de Căi Ferate SA, Sucursala Regională CFR Iași, Divizia Comercială, Serviciul de valorificare active, arată că în data de 31 iulie a.c., se va organiza licitație pentru închirierea unui număr de  109 locații din perimetrul stațiilor CFR din arondismentul Regionalei CFR din Moldova, cu sediul la Iași. Vor putea participa la licitație doar persoane juridice iar spațiile  înseamnă construcții și terenuri. Procedura de licitație are ca punct de plecare valori dintre cele mai interesante pentru potențialii chiriași ai wc-urilor, depozitelor etc. . Pentru județul Suceava, oferta este destul de diversă: Câmpulung Moldovenesc, două grupuri sanitare – închiriere și deservire, alimentație publică bufet, magazie, terasă sezonieră; Gura Humorului, grup sanitar al stației, închiriere și deservire; Rădăuți:  parcare, depozite, producție alimentație publică, terasă sezonieră; Suceava (Burdujeni): grup sanitar al stației,  clădire călători parter: activități comerciale, bagaje de mână, depozit, amplasare ATM, terenuri cu depozit și pentru activități comerciale; Suceava Nord (Ițcani): grup sanitar al stației; Vatra Dornei: grup sanitar al stației – închiriere și deservire, teren sub copertina peron I, amplasare automat cafea.

Toate detaliile privind această oportunitate de afaceri le puteți găsi pe site-ul Regionalei CFR Iași.

Reamintim că la începutul acestei veri,  CFR Călători, o societate feroviară care  este doar pe jumătate desprinsă din marea entitate a Căilor Ferate Române, cea cu blazon istoric, a anunțat anularea cu pixul contabililor a aproape jumătate din cursele de călători pe șinele din județul Suceava. Traseul Suceava – Cacica a fost cel mai afectat.

Trenul de Putna încă nu a fost din nou anulat fiindcă ar fi ieșit cu scântei, după ce acum 11 luni, șefii Regionalei CFR Iași au participat în gara Burdujeni – Suceava, acum închiriabilă, cel puțin la nivel de toaletă, la slujba religioasă  de repunere în circulație a  trenului de Putna după șase ani în care acesta nu a mai circulat, din aceleași motive contabile vizând eficiența.

Și pentru trenul de Cacica vor trebui făcute slujbe, poate pentru că doar astfel, contabilii de la CFR – Regionala Iași, vor înțelege că nu calculele din birou produc efecte pentru compania la care lucrează.

Așa cum este Putna sanctuar pentru credincioșii ortodocși, este și Cacica, cu acel minunat sanctuar, pentru credincioșii de confesiune catolică. Cum s-au strâns la un loc energii  formidabile pentru ca trenul de Putna să fie repus în circulație, cu succesul de acum recunoscut, tot astfel de energii trebuie puse în mișcare și pentru trenul de Cacica.

Vor merge turiști acolo, la Salină, la Basilica Minor, se va putea intra în contact cu  comunitatea poloneză de la Solonețul Nou, copiii, elevi sau studenți, vor putea ajunge la școala de mai departe fără temerile pe care un mijloc de transport auto le-ar putea induce, plus acele câteva zeci de minute de socializare pe care le oferă ca bonus, zilnic, drumul cu trenul către școală și înapoi.

Căile Ferate Române radiază din Mersul Trenurilor de Călători curse funcționale de acum mai bine de un secol  și concomitent scot la licitație folosința unor wc-uri din gările care devin, pe zi ce trece, tot mai nefolosite. Vom vedea ce va urma.    

Mulțumim pentru sugestie, linia515.wordpress.com

Please follow and like us:

Un comentariu la „Marea ”renaștere” a afacerii CFR, în stațiile feroviare din Suceava. Profitul va veni din închirierea WC-urilor

  • 17 iulie 2019 la 15:32
    Permalink

    Dar wc-ul de la Dolhasca? Nu cred ca exista in lume oroare mai mare și probabil ca il țin ca edificiu unic.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *