Mirela Adomnicăi, candidatul PSD la conducerea Consiliului Județean: ”Suceava Turistică”, dependentă de reabilitarea imaginii județului Suceava după gestionarea catastrofală a pandemiei Covid de către responsabilii județeni

Mirela Adomnicăi, candidatul Partidului Social Democrat pentru funcția de președinte al Consiliului Județean Suceava și-a structurat, precum se știe, oferta electorală pe zece componente, ”sateliți”, cum au fost denumite aceste strategii,  în jurul unei idei de bază: ”E timpul pentru Suceava!”.

”Suceava Turistică”, recunoaște Mirela Adomnicăi,  satelitul cel mai dependent din cele zece strategii pe care le-a propus, de reabilitarea imaginii județului Suceava, deteriorată serios în primăvara acestui an din cauza modului defectuos în care a fost gestionată pandemia Covid – 19 în județul nostru .

”Suntem un județ turistic, suntem pe locul 3 la nivel național în ceea ce privește capacitatea de cazare după litoral și județul Brașov. Dar pe de altă parte, acest brand al nostru, această activitate a fost cea mai afectată ca urmare a carantinei, a unei reputații compromise. Încă mai sunt speriați cei din afara județului Suceava, cei din țară, despre ce ar putea să găsească și de riscurile la care s-ar expune dacă ar veni într-o pensiune din județul nostru.

Este de aceea absolut necesar, și pentru toate aceste zece direcții de acțiune pe care le voi avea în vedere când voi deveni președinte al Consiliului Județean, să reabilităm imaginea județului Suceava! Avem valori, avem simboluri, avem oameni care pot vorbi convingător, pe diverse domenii de activitate, nu neapărat politic.

Politicul trebuie să fie discret și eficient, să acționeze din punct de vedere legislativ, să facă lobby pentru județ. Dar ceilalți actori importanți pe care îi avem și care pot fi convingători, cu toții trebuie antrenați în acest proiect județean pe  care eu îl cred posibil”, a transmis Mirela Adomnicăi.

Candidatul PSD pentru funcția de președinte al Consiliului Județean a remarcată că în primăvara acestui an unii au tușat mai mult decât trebuia, inclusiv în mass media, aspecte din județ referitor la carantină, covid, pandemie, lombardia României, etc. ” În primul rând întrevăd cum jurnaliștii locali pot fi implicați în acest proiect de transmitere a unor informații, imagini, mesaje din județ, pentru reabilitare imaginii noastre ca județ vizitabil din punct de vedere turistic”.

”Iar tot ce înseamnă zona turistică, agenții economici din acest domeniu, trebuie sprijiniți. Am găsit la Câmpulung Moldovenesc un agent economic care a avut o inițiativă denumită ”Casă Poveste”. O pasiune transpusă într-o afacere de succes: case autentice, recondiționate și amplasate într-un peisaj mirific, rețetă de succes pentru ceea ce înseamnă turism de calitate, care a creat efectiv un brand. Este circuit închis acolo, vin turiști din tot restul țării. Aceasta este una dintre rețetele care trebuie multiplicate: Să avem un turism de calitate, autentic și promovat la adevărata valoare. Astfel încât răsplata, din toate punctele de vedere –  profit pentru agenții economici, locuri de muncă, contribuții la bugetul public – să se întoarcă direct proporțional cu valoarea a ceea ce avem noi aici, din păcat mult prea puțin promovat în comparație cu ceea ce s-ar putea face din punct de vedere turistic.

Suceava turistică este satelitul cel mai dependent din cele zece strategii pe care le-am propus, de reabilitarea imaginii județului Suceava” a declarat candidatul Partidului Social Democrat la funcția de președinte al Consiliului Județean Suceava, Mirela Elena Adomnicăi.  

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *