Spitalul Județean de Urgență Suceava a primit premiul pentru Managementul Calității în Sănătate. Vasile Rîmbu: asigur pacienții că obiectivul nostru nu sunt premiile, ceea ce am făcut noi la spital ține, în primul rând, de normalitate
Spitalul Județean de Urgență ”Sfântul Ioan cel Nou” Suceava a primit premiul pentru Managementul Calității în Sănătate în cadrul unui eveniment dedicat sistemului sanitar.
Într-un articol publicat de RO Health Review, se arată că managerul unității, ec. Vasile Rîmbu a declarat că ”managementul calității este o activitate continuă. Îl implementăm cu responsabilitate. Mulțumim pentru acest premiu, dar asigur pacienții că obiectivul nostru nu sunt premiile. Consider că ceea ce am făcut noi până acum la spital ține, în primul rând, de normalitate. Managementul calității reflectă respectul nostru față de pacienți și dorința de îmbunătățire continuă a calității serviciilor medicale și actului medical. Și sunt convins că mai avem încă lucruri de făcut”.
Premiul a fost ridicat de către Iolanda Pavăl, șef serviciu Managementul Calității Serviciilor Medicale.
Luna trecută, președintele Autorității Naționale de Managent al Calității în Sănătate (ANMCS), dr. Vasile Cepoi, a apreciat Spitalul Județean de Urgență „Sfântul Ioan cel Nou” Suceava pentru că a înțeles ce înseamnă managementul calității și a aplicat principiile care țin de siguranța pacientului nu doar la nivel formal.
În ultimii 10 ani, la Spitalul Județean de Urgență „Sfântul Ioan cel Nou” Suceava s-au făcut investiții de peste 70 de milioane de euro, iar numărul pacienților tratați anual s-a dublat.
Articolul complet pe: https://rohealthreview.ro/spital-apreciat-de-reprezentantul-anmcs-premiat-pentru-managementul-calitatii-in-sanatate/?fbclid=IwAR0z6MnNuA4ZU3dwiQm8OBo6vxYb5fy1HCT73-IGdKo0OFT7iRSm5kM4edg