Documentele medicale ale pensionarilor de invaliditate cu termen de revizuire pot fi transmise la Casa de Pensii prin poștă sau email
Directorul Executiv al Casei Județene de Pensii Suceava, Constantin Boliacu, a anunțat că pensionarii de invaliditate al căror termen de revizuire a fost programat în perioada stării de urgență, în intervalul 15.05.2020 -14.06.2020, pot transmite prin poștă, la adresa Casa Județeană de Pensii Suceava – str. Ilie Ilașcu FN sau prin mijloace de comunicare electronică (e-mail), documentele medicale care au fost emise de la ultima revizuire medicală precum și programul de recuperare.
Aderesele de e-mail sunt:
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 1,documentația va fi transmisă la adresa de email- ivan@cnpp.ro;
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 2,documentația va fi transmisă la adresa de email- dumitrache@cnpp.ro;
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 3,documentația va fi transmisă la adresa de email- oica@cnpp.ro;
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 4,documentația va fi transmisă la adresa de email- sandulescu@cnpp.ro.
Decizia medicală asupra capacității de muncă, emisă după analizarea documentației, va fi transmisă pensionarului prin poștă,cu confirmare de primire.
În situația în care documentele medicale nu sunt concludente,medicul expert al asigurărilor sociale va programa pensionarul pentru examinare clinică fără să solicite documente medicale suplimentare.