Tot ce trebuie să știți despre SuceavaPass, aplicația cu care procurați bilete de călătorie ori abonamente, sau aflați informații referitoare la transportul public de călători din municipiul Suceava
Primăria Municipiului Suceava a pus la dispoziția cetățenilor o nouă aplicație cu ajutorul căreia se pot procura bilete de călătorie sau abonamente, precum și de a afla alte informații referitoare la transportul public de călători.
Aceasta este disponibilă gratuit și poate fi folosită de pe dispozitive mobile (telefoane smart sau tablete), dotate cu sisteme de operare Android sau iOS.
Sucevenii pot folosi această aplicație, după ce își fac cont, ulterior putând achiziționa atât titlurile de călătorie, cât și abonamente nominale și nenominale.
De asemenea, aplicația oferă posibilitatea de a verifica disponibilitatea produselor de pe cardul de transport electronic înrolat, efectuarea plăților online pentru serviciile de transport, să reîncărcați cardul electronic de transport și să verificați istoricul plăților online.
Prin intermediul aplicației SuceavaPass, utilizatorii pot achiziționa titluri tarifare cu valabilitate de 60 și 100 de minute, prețul lor fiind de 2,5, respectiv 10 lei.
- Dincolo de faptul că este gratuită, aplicația este și foarte ușor de folosit!
- Descarcă aplicația Suceava Pass din Magazin Play sau din AppStore.
- Pentru înregistrare:
- Completează formularul de înregistrare;
- Activează contul prin introducerea codului de activare primit prin e-mail.
CUM PROCEDAȚI?
Pentru a beneficia de un titlu tarifar valid urmați pașii:
Pasul 1: Achiziționare titlu tarifar (fie din meniul “Cumpără titluri tarifare”, fie scanând codul QR din stațiile TPL);
Pasul 2: Cumpărare titlu tarifar (butonul “ Cumpără”);
Pasul 3: Activare titlu tarifar (butonul ”Activare titlu tarifar”);
Pasul 4: Vizualizare titlu tarifar (pagina”Acasă” sau meniul “Titlurile tarifare”, submeniul “Titluri tarifare active”);
Pasul 5: Reîncărcare card de călătorie ( pagina “Acasă”, opțiunea “Card călătorie”).
P.S.: Eventualele nereguli/neclarități care țin de aplicație vor putea fi semnalate la numărul de telefon 0742264158.
am creat contul, dar la logare nu recunoaste adresa de e-mail !
Am creat contul dar nu pot procesa plata tichetelor. La achizitia tichetelor de calatorie online aplicatia solicita si CNP-ul, intreb pentru ca l-a solicitat si bineinteles ca l-am scris. Acum am dubii pentru ca nu s-a operat plata…