Fenomenul Coronavirus: Activitatea cu publicul limitată la strictul necesar până pe 31 martie, la AJOFM Suceava, anunță directorul Mirela Adomnicăi

Un comunicat de presă semnat de directorul executiv al Agenției Județene de Ocupare a Forței de Muncă (AJOFM) Suceava, Mirela Adomnicăi și de inspectorul superior presă și relații publice al instituției, Anca Capverde, informează beneficiarii persoane fizice și juridice că, în  scopul limitării răspândirii coronavirusului COVID 19, A beneficiarii, persoane fizice și agenți economici că, în perioada 11 – 31 martie, pot accesa serviciile agenției, pot obține formulare tipizate, programări și informații fără a se deplasa la sediile și punctele de lucru din județ ale agenției.

Iată informațiile cuprinse în comunicat:

”În acest sens, suntem la dispoziția beneficiarilor noștri prin următoarele canale de comunicare:

– telefonic/fax  sau prin operatorii de servicii poștale la următoarele date de contact:           Suceava: telefon 0230 523 279, fax 0230 530 128, str. Tudor Vladimirescu f.n;

          Fălticeni: telefon/fax 0230 542 160, str. Matei Milo nr.4;

          Gura Humorului: telefon/fax 0230 231 319, str. Sfântu Gavril nr.14;

          Rădăuți: telefon/fax 0230 561 659, str. Ștefan cel Mare nr.2, et.1, ap.8,

          Cîmpulung : telefon 0230 312 519, fax 0230 313 243, str. Sirenei nr.2, et.3;

          Vatra Dornei:telefon/fax 0230 371 501, str. Podu Verde nr.6.

– on line: pagina oficială a rețelei Facebook: www.facebook.com/ajofmsuceava , site: www.anofm.ro;

– poșta electronică: la adresele ajofmsv@gmail.com și ajofm@sv.anofm.ro.

îInformăm beneficiarii de ajutor social că în acestă perioadă nu trebuie să se prezinte la sediul nostru, eliberare a adeverințelor derulându-se instituțional, între AJOFM Suceava și primăriile din județ.

îEliberarea repartițiilor (recipiselor) și înregistrarea documentelor ce dovedesc îndeplinirea obligațiilor legale ale angajatorilor de a înștiința agenția cu privire la vacantarea locurilor de muncă și angajarea persoanelor, se va face prin schimb de documente scanate la adresele de email sus menționate.

îAgenții economici care au în derulare convenții încheiate cu AJOFM Suceava vor depune documentele lunare pentru încasarea subvențiilor prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire sau prin poșta electronică, dacă dețin un certificat calificat pentru semnătura electronică.

 În funcție de serviciul sau formularul solicitat, rugăm toți beneficiarii să evite deplasările la sediile noastre și să ne contacteze, prin mijloacele de comunicare puse la dispoziția publicului nostru, transmite directorul executiv al AJOFM, Mirela Adomnicăi.

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *